سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
کد خبر: 1188911
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
شهید

حوزه/ معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان گفت: برخورد با فساد اولویت دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حسین صالحی، معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان امروز در ویژه برنامه زنده تلویزیونی از صدا و سیمای لرستان ویژه شهادت سیدحسن نصرالله ضمن تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله، به ابعاد مختلف شخصیت این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: این شهید فردی مؤمن، باورمند به اسلام، انقلاب و مقاومت بود که با اخلاقی مثال‌زدنی و تواضع، الگویی برای نسل‌های جوان مسلمان محسوب می‌شد.

وی بیان داشت: شهید سید حسن نصرالله فردی دغدغه‌مند و متواضع بود که همواره با نگاه تمدن اسلامی و ایثارگری‌هایش برای پیشبرد اهداف مقاومت و مبارزه با دشمنان ایستادگی کرد.

آینده جبهه مقاومت روشن است

معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری در ادامه با بیان اینکه شهادت شهید نصرالله، گرچه صدمه بزرگی است، اما قطعا راه مقاومت سد نخواهد شد اظهار داشت: تجربه تاریخی ما و وعده‌های الهی نشان داده است که شهادت این افراد به گسترش اهداف آنها منجر می‌شود.

صالحی با بیان اینکه اهداف شهید نصرالله نیز همانند شهید سلیمانی پس از شهادتش بیشتر خواهد بود گفت:حزب‌الله لبنان اکنون در رأس جبهه مقاومت قرار دارد و طی این سال‌ها، توانسته افرادی را تربیت کند که راه مقاومت را ادامه دهند.

سامانه ۱۵۸۰ آماده دریافت گزارش مردمی است

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان تاکید کرد: در راستای اجرای منویات ریاست قوه‌قضائیه، دستگاه قضایی استان لرستان با فساد درون و برون از مجموعه با حساسیت و قاطعیت برخورد محکم و قانونی را خواهد داشت و در صیانت و حفاظت از سلامت دستگاه عدلیه با احدی مماشات نخواهد کرد.

صالحی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های محوری قوه‌قضائیه فراهم کردن زمینه تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه قضایی، سهولت دسترسی آحاد مردم به قوه‌قضائیه و شناسایی مبادی فساد و مبارزه بی امان با سودجویان و متخلفان است، اظهار داشت: در جهت ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی حداکثری، نهادهای نظارتی دستگاه قضایی از جمله مرکز حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه به صورت شبانه روزی در قالب سامانه تلفنی ۱۵۸۰ آماده دریافت گزارش‌ها، شکایات و اخبار هم استانی‌ها در حوزه ماموریت دستگاه قضایی است.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند از طریق این سامانه، در شناسایی فساد اداری، مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه‌قضائیه در استان و کارچاق کن‌ها، با حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان، همکاری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha